sårad

sårad och krossad åter igen ,har ramlat och rest mej så många gånger .låt mej bara glänsa, snälla ?
låt mej vara lycklig ,låt mej leva utan beskymer  , bara vara .
Trodde för en gångsskull att allting va årdnat , att allt hade fixat sej . men du bara trampar på mej som en jävla dörrmatta  . så mycket jag har ångrat dom gångerna jag sårat dej , jag har bönat och bett att bli förlåten när det vart du som gjort fel ,  för vadå? för att sedan bara bli bortglömd ?! va e de för skit .
snackar aldrig med mej längre , smsar aldrig ringer aldrig går bara förbi när vi ses .
ska jag ha skulldkännslor ? eller du? du värkar inte bry dej ett skit ? är det kanske därför jag mår dåligt? för att du har glömt mej, va ska jag göra så du fattar va du har gjort ?

det vi haft , bortblåst med vinden ..

puss o kram en sista gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0