min jul . .

firades  på Näset, mina släktingar bor där haha jag vet inte hur jag ska förklara men dom är typ , asså å låter så jävla äckligt skrytigt o säga ''kända''  men där kom det endå ..
men alltså dom äger tre hus på näset det är min pappas  kusiner , deras pappa som äger allt och sönerna har var sitt hus där med varsin strand pooler mm , så det är sjukt soft att vara där , fast  goast på sommaren då kan vi åka båtar och sådant röölit . :)
jag lägger ut bilder,
men iaf ! där firade vi och det va la mysigt , men dom andra jularna har varit bättre . då firar vi på redas ställe i kåhög där äger dom massa mark och har ett litet gammalt hus ,sjö hagar och det är mycket juligare med sjö en hav och litet en stort  haha ..
fast det funka endå robin  ( min bror ) va inte med så mycket han va på våningen längst ner och spela eller nåt?:s
väldigt social .
jag lägger inte ut bilder på alla sakerna jag fick för ja orkar inte ta kort .
men bilder som redan är tagna kommmeeeeer nu ;) ha de bra hjärtan
Emilia
Evelina och isac
Emilia och tomten haha Bosse <3
JASSA <3
Mamma och Evelina
jusste sedan kom emily till mej när klockan va ungefär 12 och sov här :)tråkmåns;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0