JULKLAPPAR !

usch , känner mej stressad , fast endå inte .
har igentligen ingen lust att åkåa till allum och handla julklappar , borde vara ordentligt utplockat där nu och dessutom tycker jag att det inte finns något speciellt roligt att shoppa där i vanliga fall heller.

Men får väll bli så endå . vart annars ska jag åka , eller  haha finns massa ställen , har bara ingen ork !
va ju meningen att jag skulle åka dit med ronja igår , fast nä hann inte vart tvungen o rida .

vad ska man köpa till sin mamma ?

vad ska man köpa till sin pappa ?

vad ska man köpa till sin 19 åriga bror?


till isac och evelina vet jag redan . kläder ! :)


HEEELP ME BLOGREADERS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0