Dag 7 – Min bästa vän

Min allra allra närmsta och bästa vänn heter Ronja hagberg .
jag och ronja har kännt varandra i nästan hela våra liv , sen vi va kanske 1 eller 2 år gamla?
på dagis var vi hur tighta som helst umgiks hela tiden , de va vi och linnea hellström vi tre liksom ! :)
sen började ronja (o linnea ) i skolan ett år innan mej imeat dom är ett år äldre , och vi gled i frånvarandra .
vi glömde ju aldrig vilka vi var men umgiks inte länge .
Under skolans gång när vi fick syn på varandra igen när jag gick i femman tror jag och hon sexan , då började vi i samma hus .
Då tyckte vi riktigt illa om varandra , jag hatade henne och hon hatade mej . ja kallade henne wannabeee hon tyckte jag va kaxig o jag tyckte samma om henne .
ha-ha , men vi sa det liksom aldrig tilll varandra i höll de för oss själva eller snackade med andra om det .
Men sen när vi började i sexan och ju i sjuan så började jag umgås med linnea hellström väldigt mycket och då endag bad jag linnea ringa ronja o kolla om hon ville komma , så kom hon och vi hade sjukt roligt ! jag menar det hade inte haft så kul på länge då :') .
sen va vi med varandra mera och mera och har varit bästa vänner sen dess , vissa personer blev ju sura och avundsjuka för att jag o ronja va bästa vänner ( och är fortfarande ) och säger typ att dom känner ronja bättre o massa sånt bullshit ! hahaha , de bara roligt :p
jag älskar min ronja iaf ! precis som en syster .
over and out / vickY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0