Dag 4 – Det här åt jag idag. Dag 5-vad är kärlek

jag har missat en  dag märkte jag så det blir två stycken :).

Dag 4 - det här åt jag idag .

idag har jag ätit clementiner haha xd

dag 5 -vad är kärlek .

kärlek är när man tänker på presonen hela tiden , ler och får en stöt genom kroppen när någon pratar om h*n eller nämner h*ns namn .Man sitter och väntar på sms ,känner sej för tjatig om man smsar hela tiden ,kollar alltid om den personen är inne på fb eller msn ddet första man gör när man loggar in någonstans.
är nervös för att träffa personen , blir avundsjuk om man märker att h*n håller på med en annan tjej/kille eller om en annan tjej/kille håller på med h*n 


Kärlek är underbart , om det är ömsesidigt .
tänk er själva kännslan att älska någon som går till en annan? som du vet älskar någon annan mera en vad h*n älskar dej . kännslan av att h*n är någon annans . och att någon annan äälskar honom/henne lika mycket som du gör .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0