Dag 3 – Mina föräldrar.

mina föräldrar ... min mamma jobbar mycket , hon äger pressbyråarna på landvetter flygplats.
men hon är ganska så bäst facktist , hon heter helene .
hon har världens sämsta humor , säger skämt som bara hon skrattar åt  ,som är så tråkiga att man skrattar fast hon fattar inte att man skrattar åt henne haha <3 .
gör rätt sjuka grejer ibland , elle rrätt ofta hahah  .
jag bråkar ganska mycket med henne, fast det känns dom det har blivit lite mindre nu .
vi är väldigt lika i sättet ja och mamma och jag tror det är en andlening till varför vi bråkar hela tiden .
vi kan argumentera hur länge som hälst ,ingen ger sej och båda har alltid svar på tal va den andra en säger .
så det slutar alltid med att någon av oss går i väg skitsur , o typ går o lägger sej tar ett bad eller liknande haha .
men hon är bäst ,och jag älskar värkligen min mamma <3 . perfekta tonnårs mamman , <3


pappa , han har jävligt go humor , lite konstig ibland bara. haha .
han kan få riktigt damp på mej ibland , fast jag är rätt taskig mot honom . såfort jag ser att han inte han inte har snus hemma ,retar jag han o allt sen blir ja sur för att han blir arg på mej .. haha . 
jag har alltid varit ''pappas flicka'' , han fick mej att börja köra o sånna grejer , utan honom hade jag inte varit den jag är kan jag säga :d, jag skulle antagligen varit hur tjejig som helst , skulle nog varken rida köra eller något sånt .. tack för de pappa ,
jag och min pappa har glidit ifrån varandra lite , det känns jätte sorligt .
ibland har vi våra stunder o vissa dagar bråkar vi inte alls , men jag vet precis vilka knappar jag ska trycka på för att få som jag vill och för att få honom att få skulldkännslor , och nästan alltid efter det får jag själv skulldkännslor för att jag har varit så elak , hahaha . .
men jag älskar mina föräldrar lika mycket, självklart betyder dom och mina syskon allt för mej

love u all  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0