DAG 1 . pressenterar mej själv.

Mitt namn är alltså victoria holm om inte det har varit tydligt nog i min blogg . Jag bor i öjersjö och går i en skola här som heter öjersjöbrunn . Jag går i sjunde klass och älskar alla mina klasskamrater fast en det kanske inte är bästa stämningen/gemenskapen i klassen .
Jag har en häst , och rider alltså . Gillar djur , hundmänniska , hatar katter . eller hata är ett starkt ord men gillar dom inte !
Min hund daisy dog i mitt knä samma dag mitt sommarlov började vilket var otroligt tufft för mej , fick henne när jag föddes så hon har liksom varit mera en ''bara en hund'' .men mina underbara vänner stöttade mej igenom det , fast jag är saknar ju henne självklart lika mycket fortfarande !
Jag har många underbara vänner och har lärt mej uppskatta dom mera .
Jag vet inte riktigt varför  , men på fritiden umgås jag bara med äldre personer en mej själv,fast i skolan är jag förstås med dom i min klass :).
Jag är rätt ''tuff'' i mej själv , haha misstolka inte , menar inte att jag är någon random tuffing som går runt utan att jag har bra självförtroende står upp för mej själv och tar ingen skit. skyddar alltid mina vänner och när någon händer dom närmsta bli jag minst lika arg som den drabbade ,kan ibland hända att jag blir lite för engagerad i mitt surande och blir en aning långsint .
jag tar över huvud taget aldrig åt mej om någon kallar mej något , bara om folk gör saker mot mej eller kallar mina vänner familj dom som jag älskar saker .
jag har fler intressen en bara ridning , jag sjunger och spelar , går hos en känd artist som heter john kincade ,han är min ''sång coatch'' och spelar in låtar en gång i månaden och är där i 3/4 timmar .
det är sjukt roligt och jag sattsar på musiken delvis för att jag älskar det men även för att både min pappa och mammas släkt håller på med musik .:)har uppträtt på storateatern några gånger ,radio , teve mm ..
fast inget sånt på sista tiden.
jag kör cross, fyrhjuling och trail . har ingen trail för tillfället men kör inte det så mycket endå .
men jag har en  fyrhjuling och två crossar .
det är värkligen as kul att köra ! också ett av mina stora intressen och har hållt på med detta i nästan hela mitt liv också ( såsom ridning och musik )
fick min första fyrhjuling av min pappa i födelsedagspresent när jag fyllde 7 år , jag blev öööverlycklig eftersom att min dåvarande cross va heeeelt pajj .
haha ja nog om det :)
jag är väl som dom flesta tonåringar , prövar saker . gör fel för att kunna göra rätt senare osv.osv.
har en storebror som är19 en mamma en pappa och två skitungar till småsyskon som är tvillingar på 7 månader .
isac och evelina  :) .
nu har jag skrivit riktigt mycket och orkar inte mera . puss o kram /Vicky !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0