asså shhiiiieeeyyt

har lite panik just nu ..fick reda på att vi har musikprov imorgon och jag va sjuk förra veckan så jag kan ingenting.

det är ett ganska stort prov också .
måste plugga nu , orkar jag det ?  näe


jagälskardejsaknar dej .. älskar dej <3puss gubben , love you . <3s-a-k-n-a-r sista bilden .<3     jag saknar dej :'( HAHA älskling , dessa 13 år med dej har varit helt underbara .  och jag vet att du aldrig har lämnat min sida bara för att jag inte kan se dej . 
men varje kväll pussar jag på kortet på oss över min säng och säger '' godnatt daisy , jag älskar dej '' o ler för mej själv . och ja , jag vet att du hör mej. och efteråt kollar jag ut över mitt rum på stället där du brukade ligga , föreställer mej hur du kämpar upp i min säng , och somnar till minnet av ljudet av dina andetag .. <3

jag älskar dej , lika mycket nu som jag alltid har gjort . tack för att du lös upp mina dagar , och minnerna gör det fortfarande .. <3

rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0