text

Ja tittar upp . o bara väntar  på att tårarna ska komma , i såna längen man bara vill somna , det händer varje dag när ja tänker på dej ja saknar dej min underbara tjej <3.
för tårarna det är dom enda som aldrig sviker . dom  som alltid finns där  .ja menar shit jävla skit ,hur länge ska ja må såhär .
tiden läker alla sår men efter jävligt många år .ja sitter o gråter medans tiden bara går .
akey ja erkänner ja har slöstat bort min tid på saker jag ångrat ,bara massa skit som förstört min egna fritid   . inte tat vara på mitt liv men jag börjar nu, ska sluta vara så naiv .


vara snäll mot min morsa o ge alla en chans för ja tror detta är min sista sen drar jag nå' annan stans ...
där ni inte kan hitta mej bara min kropp .när den dagen kommer är det försent att sätta stopp ,

alla vet va en tonårs flicka vill ha , den perfekta killen & någons axel att gråta på men för alla blire inte så .jag haft oturen o sakna allt dedär ja tror ja klara mej endå har gjort det hittils         


ilove u all ,men vet inte hur mycket mer ja klarar av <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0