skulle igentligen sova över med emma felicia o ronja , men kunde inte . .

shao , igår hände massa saker som jag inte orkar prata om men kan säga , att jag bokstavligen talat går genom sjöar och klättrar över berg för min bästevänn ronja .


var med felicia och ronja i går kväll  vi kollade lite på black christmas , tvär äcklig varje gång man ser den ! hähä.
sen följde jag o ronja henne hem . jag trampade på TVÅ fkn sniglar UTAN några fkn SKOR fattar ni ?!
SÅ feeeeeeeeeeeeeeetttttttttttt vidrigt att man ... ja vvenne spyr . ja0

sen sov ja där vakna gick till stallet red så kom emilys bröder och ville rida HAHAHA  dom e 17 o 18  de tog typ en halvitmma o få upp simon o sen banga william hahaha ,


sen  lämmnade jag mina syskon hos min moster , alltså emilys mamma .så passa dom dom medans jag och mammi handlade hårfärg . ska bli blondie on real nu ;d

. . . sen ska jag till emily pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0