eh , tråkigt inlägg men jag ramla ! .

hejsan hoppsan . :) (hahaha lol .xd ) 
 
idag har vi varit i stan med skolan o ja skulle snacka med moderaterna om deras parti typ haha , dom värkar bbra , fick typ hunda sånna dära runda bråshar eller vafassicken det nu heter , osm man sätter på tröjan med en nål typ xd  .


sen stack jag till ronja hem till henne , , fyfan va knökad bussen va . tre klasser pluss massa andra  hahha gud .
e va där en stund men hon skulle till clareberg o rida så jag staaack hem . just det , imorgon kommer tabasco (en ny häst i stallet (dponny ))  
och hon som har honom hennes dotter ska få rida putte en dag i veckan så ska ja rida tabasco , ska bli skönt med lite större häst xd.

e ja trevligt inlägg , JUST DEEEET ! ja ramlade när ja va ute med ronja förut assså flöög värkligen !:O har sår på armarna o benen nu :( så fult -.- . haha ronja o jag låg på marken o skrattade som fan , :D puss o kram skumbanan  ( igen ? ^o) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0