bra dag med ett dåligt slut

..som rubriken säger . idag har vart en bra dag med ett dåligt ''slut'' klockan är tio i nio så får väll se om det händer något intressant senare !

först -vakna av att kinna louise och roger  va här do sov här efter festen igår.

sen -hade värsta sega starten på dan ! kolla på familyguy film *LOVELOVELOVE* sen ringde jag ronja & kollade om hon skulle hänga med till Oli och dom idag o ja det skulle hon /oli är min hovslagare hehe .

sen-hämta iv ronja så åkte vi till oli och eva . de va SÅ himmla fint där ! dom bodde på en gård , med fyra vuxna hundar stoort stall dom har runt 30 hästar o suuuper fina islandshästar allihopa .(jag och ronja blev kär i några , jag spec i en  )

aa men så har stella (en hund) fått nio valpar så det va typ därför vi åkte dit .

SHIT SHIIT VA SÖTA DOM VA ! lovar aldrig sätt något sötare (jo..daisy såklart) .

sen stack vi hemo skulle rida för bill sa att tomalis ben va helt läkt o bra men när vi kommer dit så haltar såklar han -.-

& då skulle vi få rida antingen tomali o putte i hagen  o vafan hur kul är det ? plus tomai är halt ?

eller rida ut själv på putte (T-R-Å-K-I-G-T) eller rida putte själv på ängen (TTT-R-Å-K-I-G-T-)
så vi stack hem o tänkte sova hos ronja men de fick vi inte så FUCK U ALL  .. säämst slut på dagen !

men jaha imorgon blir det ullared , sen tisdag rodel med ronja ! onsdag sova hos ronja torsdag vara med ronja fredag åka till stockholm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0