Enormt tråkigt inlägg , men whatever right ?;)


tjaa.(-ja jag tycker det är coolt å säga så för er som undrar) .
Idag vet ni vad jag gjorde förut . men när ja va i stallet så kom aldrig ronja så ja red själv.Det var jätte mysigt för det var första gången iår. asså haha jag red ut barbacka själv i soolen o hitta en as mysig äng där.
men sen stack jag ned till allum  och träffa edina linnea ronja där :D
hahah

fyllot-men åå o gud nemen herregud !(han darrar och stenglor på edina) 
        är det en cigarett du har där :OO:?!? :D
Edina<3-ha? .aha nej ^o):p

hahahha

Tjejerna-har ni cigg ?

jag-njaaeeejjj ;P

Tjejerna-men vad vi vet ju att du röker ge oss cigg ?^o)

jag-men asså nej ?

tjejerna . tss key..



turkarna (?)-EEY DU ?!

jag -ha?

turkarna(?)-nej inte du HON !

Edina -haha (ser sina lärare  ) JÄVLA BÖGAR!

turkarna-KALLLAR DU OSS BÖGAR ?HA ? HA? HA?!

haha , ja vet . överspelat mej whatever de va kul .

kyss o smek /victoria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0