Till min underbara ronjahagberg

ronja hagberg , det enda jag vill är att du ska veta hur mycket du betyder för mej hur betydelsefull du är i mitt liv  och hur stor plats du har i mitt hjärta .
du är allt förmej , det enda , den enda .
såunderbar är du älskling , du är m i n ängel , min vingklipptaängel..
Om inte jag hade träffat dej hade jag inte varit den ja gär idag , jag vet att ''victoria'' inte är perfekt , men om jag itne hade mött dej så lovar jag att jag skulle vart lägre en värst lägre en sämst .
Utan d i n hjälp kanse ja inte enns skulle vandra på jorden längre.
älskling ? jag lovar dej jag kommer älska dej aa för alltid .
du är värkligen som en syster , jag vet att det är många som säger så om sina vänner men för mej är det värkligen så mellan oss .
jag kan säga haha allt till dej och i vissa lägen kan det vara rätt komiskt ^^ .
vi skrattar åt ALLT värkligen och det är jävligt viktigt , fast långt ifrån lika viktigt som du är för mej .
utan dej lever inte jag , jag finns inte andas itne . du är mina andetag min enda livskraft ..
Vi är med varandra varje dag och vi har provat att vara med andra utan att träffa varandra i högst 2 dagar sen går det inte längre , jag står inte ut det går inte ! .
så här kommer en låt som jag har ägnat till dej , jag vet att om du lyssnar på den så stämmer inte den riktigt så jag har ändrat liite för allt annat stämmde , men det är bara för att du är en tjej (A)
men nu ska jag sluta sköta ;) .
jag älskar dej mest påå hela fkn jorden baby , du är MIN bästavänn och jag har aldrig i hela mitt liv haft en vänn som du . detta är det som kallas ödet , och jag tror på de <3


Tack för att du finns för mig när jag har det svårt,
Precis som jag så har du kännt att livet kan va svårt,
Inte kännt dig så länge men du är helt underbar,
Är jag värd att ha en vän som du? ge mig ett svar,
Du vet hur det kan vara, o vet hur jag har det,
Förstår som ingen annan för du har en gång klarat det,
Vart med om samma sak klarat ut dina fel,
För ronja hon är go&glad o söt är hon med,
Det måste vara ödet att jag träffade just dig,
Kvällen som jag var så lessen - du stöttade mig,
För när jag tänker på min ronja så blir även jag glad,
Du får mig att klara en till dag,
Du bryr dig så mycket om hur andra mår,
Även fast du själv mår kasst och har djupa sår,
Du får mig vilja leva när jag inte orkar mer,
För du är en sån tjej som ser det ingen annan ser,

Det var nära jag flydde lämna mitt liv och döden,
Då kom du in i livet som en räddare i nöden,
Du får mig tänka klart på allting som är positivt,
Istället för att tänka på allt det som är negativt,
Du kämpade så länge för att bli helt okej,
Och nu när du mår bättre så hjälper du mig,
Du är min hjälte och jag ska aldrig glömma dig,
Fan ronja, Jag älskar dig!
jagälskardej

Kommentarer
Postat av: ronjissen

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333



älskar dig mä vicky mest ! :')<3

2010-04-29 @ 19:56:02
URL: http://ronjaarosita.blogg.se/
Postat av: Emrecarmen

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-28 @ 11:16:39
URL: http://emrecarmen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0