storflicka imorgon <3:P


hej , vaknade runt 12 idag och gick direckt o satte mej vid datorn .
lite om igår . va i skolan o hade bild på storegård sistalektionen ,så träfade jag isak och då sa han att ronja v ai skogen ? hahah så jag gick först hem till ronja så var hon inte där sen gick jag in i skogen å där satt linnea ronja adam j och adam b och luffa .
så va vi dä en stund sen gick jag ronja adam o linnae till kiosken o hem till ronja sne stack han hem o vi till stallet .
och en sak till när ja o ronja kom hem till mej skejtade vi fyfään det är kul.
m men numåste jag gå för ska ringa ronja linnea o adam trorja .
herrååå

haha och jag fyller år imorn .

kisses-victoria<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0